Brak mocy, check engine kontrolki żółte vsa tsa i trójkąt z wykrzyknikiem


Autor Wątek: Brak mocy, check engine kontrolki żółte vsa tsa i trójkąt z wykrzyknikiem  (Przeczytany 136 razy)

Offline Borsuk

  • Bywalec
  • *
  • Wysłanych wiadomości: 2
  • Reputacja użytkownika forum +0/-0
  • Marka: HONDA CR-V 3 gen.
  • Garaż: Łódź
  • Silnik: K20
  • poj. cm3: 2.0
  • Moc KM: 150
  • Paliwo: Pb+LPG
  • Skrzynia biegów: manualna
  • Rodzaj napędu: AWD
  • LPG - : BRC
Witajcie. Jestem posiadaczem Crv 2007 2.0 220000km od maja. Po zakupie sprawdziłem auto w vtec lodz strykowska. Wszystko było w jak najlepszym porządku. We wrześniu zamontowalem gaz w ARG Łódź marki Brc z lubryfikacja Jlm. Później wymieniłem w vtecu wszystkie oleje filtry regulacja zaworow i świece. Wszystkl było fajnie autko chodziło fajnie może za szybko się przełącza na gaz bo jak wyskoczy jedna kreska na panelu to się przełącza na gaz nie wiem czy to dobrze więc proszę o poradę. Jednakże wczoraj tj. 06.12 spotkała mnie nie miła niespodzianka. Temp. Ok 0stopni po przejechaniu 3km auto przelaczylo się na gaz i niestety po kilku chwilach coś się zadziało z obrotami i zapaliły się żółte kontrolki chceck engine vsa tsa i trójkat i nie dało się jechać brak mocy nie wchodził na obroty. Zatrzymałem się zgasilem auto, wyłączyłem gaz i po odpaleniu i ruszenii znów to samo. Znów zgasilem i odpaliłem zgasly pozostałe kontroli ale chceck engine się świeci i nie ma mocy jechać. Odprowadzilem na lawecie auto do mechanika do vtecu lodz strykowska i dziś dowiedziałem się że coś jest z wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze. Strasznie się obawiam co jest grane bo niestety trochę kasy już wydałem na auto, gaz, oleje filtry świece itp dodatkowo mi szyba przednia pękła przez kamień, w vtecu stwierdzili że sprzęgło jest do wymiany i po nowym roku jestem umówiony na wymianę i teraz w dodatku ten problem z autem. Boję się że to coś poważnego a co za tym idzie koszta. Czy ktoś mógłby mi coś poradzić w temacie pewnie dość skomplikowanym. Czy ktoś z kolego miał podobny problem. Co sugerujecie. Od czego zacząć. Jestem laikiem samochodowym bynajmniej w praktyce bo w teorii trochę czytam w dostatku to moje pierwsze porządne auto bo zawsze było coś biednego z gruby vw. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Offline adam0729

  • Zaawansowany
  • *
  • Wysłanych wiadomości: 158
  • Reputacja użytkownika forum +2/-0
  • Marka: HONDA CR-V 2 gen.
  • Garaż: Zabrze
  • Paliwo: Pb+LPG
  • Skrzynia biegów: manualna
ja bym pozamieniał cewki i pamiętaj gdzie dajesz tą czwartą -pojeździsz i zobaczysz czy wypadnie znowu zapłon na czwartym czy na tym gdzie dałeś tą cewkę możesz też zamienić świece ,pojeździj kilka dni na PB żeby zobaczyć czy to sprawa auta czy instalacji LPG,
a z tym sprzęgłem to się upewnij jeszcze u innego mechanika -jeśli auto jakoś rusza np z 3 biegu i potem w miarę płynnie przyspiesza  czy np na 2 biegu wciśniesz gwałtownie gaz i obroty rosną w miarę  równo z prędkością to powinno być dobre chyba że masz jakiś inny problem z tym sprzęgłem.
Czasem opinia innego mechanika jest tańsza niż chęć zarobienia na tobie przez pierwszego -zdarzają się chamy jak wyczują że mniej się znasz to próbują wcisnąć ci wszystko .

 


Facebook Comments